English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت انبارهای عمومی آستارا و شعبه اردبیل

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت انبارهای عمومی آستارا و شعبه اردبیل
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه از شرکت انبارهای عمومی آستارا و شعبه اردبیل بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی ذوقی» مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «علیرضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «حسین شفایی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت آستارا، «علی حسین ذوالقدری» مدیرکل گمرک آستارا، «عنایت رضایی پور» فرماندار شهرستان آستارا، «غلامرضا مرحبا» نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، «سرهنگ قنبری» فرمانده سپاه آستارا و برخی از مدیران ارشد این شرکت از محوطه عملیاتی شرکت آستارا و شعبه اردبیل بازدید میدانی به عمل آوردند.

در بازدید از شعبه اردبیل در روز چهارشنبه (13 مهرماه 1401) مدیرعامل محترم ضمن تشکر از عملکرد جناب آقای «سید امیر حسین قرداش خانی» مدیر شعبه اردبیل، از بخش های مختلف اداری این شعبه، انبارهای تحت اختیار و محوطه پارکینگ کامیون‌های وارداتی بازدید و در رابطه با نوسازی و رفع ایرادات ماشین آلات تخلیه و بارگیری در این شعبه تاکید نمودند.  

در بازدیدهای مدیرعامل محترم و هیات همراه در روز پنج شنبه (14 مهرماه1401) ضمن شرکت در مراسم زیارت عاشورا در شرکت آستارا، فرماندار شهرستان آستارا طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت آستارا به دلیل بهبود فعالیت‌های کارآفرینی و اهتمام در توسعه اشتغال‌زایی و کسب و کار تقدیر به عمل آورد.

درنشست مشترک با مسئولان فوق الذکر در شرکت آستارا، فرماندار شهرستان آستارا ضمن اشاره به اهمیت حضور شرکت انبارهای عمومی در این منطقه بر موضوع بهره برداری ازکریدور شمال – جنوب برای انتقال کالا به کشورهای حوزه دریای خزر و استفاده از بازارهای ایجاد شده و همچنین پیشی گرفتن از رقبایی همچون ترکیه در بحث صادرات کالا تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان محترم این شهرستان به جهت حمایت‌های بسیار از شرکت انبارهای عمومی، افزود: این شرکت به عنوان بازوی لجستیک و اجرایی گمرک با بهره‌مندی از نیروهای مجرب و متخصص نسبت به ارائه خدمات در چارچوب رویه‌های گمرکی، انجام وظیفه می‌نماید. لذا این شرکت در مسیر رشد وپیشرفت خود خواستار واگذاری محوطه دو هکتاری در پایانه ریلی آستارا به منظور تخلیه و بارگیری کالاها می‌باشد تا با ایجاد تعامل هرچه بیشتر با گمرک و سازمان‌های همجوار نسبت به رضایت‌مندی مشتریان و صاحبان کالا تلاش نموده و به اهداف تعیین شده از سوی مدیران بالادستی دست یابد.

گفتنی است؛ دکتر ذوقی و هیات همراه از محوطه عملیاتی شرکت آستارا و انبارهای تحت اختیار و محوطه پایانه ریلی آستارا بازدید نمودند.   




۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
تعداد کلیک: ۷۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500