مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از آمادگی این شرکت جهت همکاری و هماهنگی با سازمانهای مرتبط و رفع معضل ترافیک گمرک آستارا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در پی انتشار خبر تداوم صفهای طولانی کامیونهای ترانزیتی و صادراتی در گمرک مرزی آستارا، «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در جلسه فوری ضمن بررسی موضوع گفت: با توجه به تجربه ای که این شرکت برای رفع ترافیک کامیونهای باری در برخی از گمرکات کشور از جمله مناطق مرزی غرب کشور داشته این شرکت با تمام توان آمادگی دارد در اقدامی جهادی با همکاری و تعامل با سازمان های مرتبط کشور و منطقه مشکل ترافیک منطقه مرزی آستارا را مرتفع نماید.
دکتر ذوقی افزود: با اصلاح فرایندهای ذیربط و بکارگیری سامانه الکترونیکی نوبت دهی موجود که با همکاری شرکتهای دانش بنیان تهیه نمودهایم و همچنین با بهره مندی از نیروهای بومی متخصص همچون سامانه اطلاعات جامع سریع که در اختیار این شرکت می باشد می توان رضایت مندی تجار و مشتریان کشور از جمله این منطقه استراتژیک مرزی را بدست آورد. لذا امیدواریم با به کارگیری تجربیات بدست آمده این شرکت در آینده بسیار نزدیک، شاهد رفع معضلات ترافیکی در تمامی گمرکات کشور از جمله گمرک آستارا باشیم.
ایشان با اشاره به ظرفیت و توانمندیهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در خدمت رسانی به صاحبان کالا و صادرکنندگان کشور گفت: این شرکت همواره بهعنوان بازوی مورد اعتماد گمرک جمهوری اسلامی ایران و مجموعه ای ملتزم به ارائه خدمت به جامعه طبق برنامهریزی ها و سیاستهای دولت محترم آمادگی دارد تا از بروز این چنین مشکلات در سطح کشور جلوگیری نموده و در رونق فعایتهای اقتصادی کشور نقش موثری را ایفا نماید.