English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معارفه مسئول شعبه بیله‌سوار با حضور معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

معارفه مسئول شعبه بیله‌سوار با حضور معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، «مهراب نریمانی‌اختر» معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی ایران ضمن حضور در مجموعه شرکت آستارا، از شعب جدیدالتاسیس بیله‌سوار و اردبیل این شرکت بازدید و سپس «حسین شفائی» را به عنوان مسئول و ناظر این شعب معارفه نمود.

در این بازدید، «مهراب نریمانی‌اختر» به همراه «کیومرث مجلسی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با حضور در اداره‌کل گمرک آستارا با «رسول امیدی» مدیرکل این گمرک دیدار و درباره راه‌کارهای عملی ارتقای سطح خدمات و افزایش تعاملات دو جانبه و مذاکره کردند.

همچنین گفت‌وگو با «رسول صفریان» ناظر عالی گمرکات استان اردبیل با موضوع بررسی مسایل مشترک فی‌مابین از دیگر برنامه‌های سفر معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به گمرک بیله‌سوار بود.

وی در ادامه در مراسم افتتاح بهره‌برداری از سوله یک‌هزار مترمربعی تحویلی از سوی اداره‌کل گمرک آستارا به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال با کاربری انبار و پارکینگ مسقف ماشین‌آلات لجستیک حضور یافت و در بازدید از سایت رایانه و سالن ترانزیت شرکت آستارا، با پرسنل این شرکت به گفت‌وگو پرداخت.

 
   
   

۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۰۶۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500