English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

در جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و تجار، بازرگانان و صاحبان کالا مطرح شد: ارتقاء سطح رضایت‌مندی در گرو تداوم هوشمندانه و افزایش تعامل دو جانبه است

در جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و تجار، بازرگانان و صاحبان کالا مطرح شد:  ارتقاء سطح رضایت‌مندی در گرو تداوم هوشمندانه و افزایش تعامل دو جانبه است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، جلسه هم اندیشی با تجار، بازرگانان و صاحبان کالا با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مشاور اقتصادی، معاونین و مدیر حراست شرکت آستارا برگزار گردید.

«کیومرث مجلسی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در این دیدار، ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعامل دوجانبه شرکت آستارا با تجار، بازرگانان و صاحبان کالا، گفت: ارتقاء سطح رضایت‌مندی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در گرو تداوم هوشمندانه تعامل با تجار ، بازرگانان و صاحبان کالا است. در این راستا با استقرار سیستم نوین نوار نقاله‌ که بر اساس مشخصه‌های فنی مورد نیاز شرکت طراحی و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است، امکان ارائه خدمات مطلوب و تسریع در تحقق خواسته مشتریان شرکت فراهم گردیده است. 

گفتنی است در این جلسه، تجار، بازرگانان و صاحبان کالا به طرح مشکلات خود پرداختند که رفع این مشکلات در دستور کار هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا قرار گرفت.
  

   

  

۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۷:۰۲
تعداد کلیک: ۴۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500