English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجدید میثاق مدیرعامل و پرسنل بسیجی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با آرمان‌های نظام

تجدید میثاق مدیرعامل و پرسنل بسیجی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با آرمان‌های نظام
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، با توجه به فرا رسیدن ایام‌ا.. هفته بسیج و تدفین نمادین سردار شهید «عبدالحسین برونسی» در تاریخ نهم اردیبهشت ماه که روز بسیج کارگری نام‌گذاری شده است، مدیرعامل و جمعی از کارگران بسیجی پایگاه شهید مهرانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی آستارا ضمن دیدار با حجت‌الاسلام «حافظ‌نیا» امام جمعه شهرستان آستارا، با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا در این دیدار از حضور مداوم و اقدامات مهندس مجلسی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و رئیس بسیج قشر کارگری شهرستان آستارا در عرصه‌های مختلف ارایه خدمات به تجّار، بازرگانان، صاحبان کالا و نمایندگان قانونی آنان، قدردانی و این امر را هم‌گام با نام‌گذاری سال‌جاری توسط مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، زمینه‌ساز ایجاد بسترهای مناسب تحقق نظر معظمٌ‌له دانست.

در پایان این مراسم، مرقد مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان از سوی مدیرعامل و پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا گلباران شد.


  
   
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶
تعداد کلیک: ۱,۰۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500