English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی مجمع عمومی شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا

برپایی مجمع عمومی شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا

مجمع عمومی و سالیانه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا روز دو‌شنبه، اول خرداد 1396 در دفتر ستاد مرکزی شرکت هلدینگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مجمع عمومی و سالیانه شرکت آستارا با حضور آقای «مهدی مشایخی» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل به عنوان رییس مجمع، دکتر «محمدحسین آهنین‌پنجه» عضو هیئت‌مدیره به عنوان ناظر، اعضای هیئت‌مدیره شرکت آستارا، نمایندگان سهام‌داران و بازرسان رسمی، در محل دفتر مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

در این مجمع، گزارش سالیانه شرکت از جمله گزارش حساب‌رسان در خصوص سود و زیان قرائت و در نهایت با نظر اکثریت اعضا، گزارش عملکرد شرکت مذکور مورد تایید و تصویب قرار گرفت. سپس برنامه‌های اصلی هیئت‌مدیره برای افزایش بهره‌وری، سودآوری و شناسایی معضلات و موانع موجود بر سر راه پیشرفت شرکت آستارا مورد بررسی و کارشناسی همه‌جانبه قرار گرفت و راه‌کارهایی نیز برای رفع آن‌ها ارایه گردید.

همچنین مقرر شد راه‌کارهای برون‌رفت از وضعیت فعلی این شرکت از سوی هیئت‌مدیره آن در یک بازه زمانی مشخص به‌منظور تصمیم‌گیری لازم به هیئت‌مدیره ستاد مرکزی اعلام شود.


۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۳۹
تعداد کلیک: ۱,۱۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500