English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت انبارهای و خدمات گمرکی آستارا برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت انبارهای و خدمات گمرکی آستارا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هب نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا ، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با حضور دکتر «محمد حسین آهنین پنجه» مشاور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و برخی مسئولین شهرستان و مدیران ارشد شرکت آستارا در محل دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار گردید.

در ابتدای مراسم جناب دکتر «آهنین پنجه» عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع)  با تقدیر از زحمات جناب آقای «کیومرث مجلسی» در دوران تصدی مسئولیت شرکت آستارا، گفت: مدیریت تکلیفی است که به دست ما سپرده شده و ما باید تمام سعی و تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده انجام بدهیم. نگاه عدالت محور به ارکان سازمان، دید مثبت به همه کارکنان مگر آنکه خلاف آن ثابت شود ، پرهیز از هرگونه قومیت گرایی در سازمان، کسی که سلامت کاری داشته باشد نباید از شایعات نگرانی به خود راه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تغییر و تحول جهت پویایی سیستم در سازمانهای امروزی یک امر عادی و لازم بشمار می آید، لذا با صلاحدید اولیای محترم ستاد مرکزی تصمیم به تغییر مدیریت این شرکت گرفته شده تا با مدیریت جدید و همکاری تمام کارکنان شاهد بهبود وضعیت شرکت آستارا باشیم.

در ادامه آقای «امیدی» مدیرکل محترم گمرک آستارا با اشاره به اینکه شرکت انبارهای عمومی آستارا با سابقه بیش از 53 سال از قدیمی ترین شرکتهای خدماتی گمرک بشمار میآید، از تعامل خوب گمرک آستارا با این شرکت گفت و ابراز امیدواری کردند که در آینده نیز این تعامل بیشتر شود.

همچنین در این مراسم «کیومرث مجلسی» مدیر عامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا آرزوی موفقیت و سربلندی برای مدیرعامل جدید این شرکت داشتند.

در پایان «عادل محمدیان» مدیرعامل جدید شرکت آستارا، ضمن عرض خیرمقدم خدمت جناب آقای آهنین پنجه و مدعوین محترم  و تشکر از زحمات جناب آقای مجلسی در مدت مسئولیت ایشان در شرکت آستار، گفت: از بابت اعتماد و سپردن این مسئولیت از سوی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به وی قدردان هستم و  امیدوارم با توکل و استعانت از خداوند متعال و همکاری بیش از پیش کارکنان خدوم که از سرمایه های اصلی این شرکت هستند و با رهنمودهای دوستان در ستاد مرکزی و بکارگیری ایده های نو به اهداف مورد نظر شرکت که همانا برون رفت از وضعیت موجود هست ، دست یابیم.      

 

 
  

۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۴۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500