English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرگی آستارا

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرگی آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور سرهنگ «جهانبخش آرمان» فرمانده بسیج سپاه ناحیه آستارا و برخی از مسئولان ادرات و نهادها و همچنین همکاران بسیجی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در نمازخانه شرکت برگزار شد.

در ابتدای مراسم، «مهدی دارایی» فرمانده پایگاه بسیج شهید مهرانی شرکت انبارهای عمومی آستارا ضمن خیرمقدم به حاضران، هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: بسیج از یادگارهای ارزشمند حضرت امام‌خمینی(ره) است و بسیجیان در دوران دفاع مقدس با تمام قدرت در مقابل تجاوز دشمن بعثی و حامیانش ایستادند و از کیان کشور، نظام و ملت دفاع کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و ما آبرومندانه در جنگ پیروز شدیم.

«عادل محمدیان» مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا نیز در ادامه با تبریک هفته بسیج و پیروزی رزمندگان اسلام بر گروه‌های تکفیری، سلفی و داعشی، به آخرین پیامی که حضرت امام(ره) در هفته بسیج صادر و فرموده بودند «من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیان مرا مشحور گرداند، چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی هستم»، گفت: امروز اوج اقتدار بسیج را در دفاع از حریم اهل بیت(علیهم‌السلام) شاهد هستیم و مفهوم بسیج بسیار وسیع و گسترده است و این نگرشی که در گذشته نسبت به بسیج بود که صرفاً یک سازمان نظامی هست و فقط در زمان جنگ برای دفاع از آب و خاک تشکیل شده است را باید از ذهنمان دور کنیم. چراکه بسیج در حال حاضر به یک نهاد اجتماعی بزرگ تبدیل شده و خوشبختانه جایگاه ویژه‌ای در کشور عزیزمان پیدا کرده است.

بر اساس این گزارش، سرهنگ پاسدار «جهانبخش آرمان» فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این مراسم، به دشمنی های جبهه استکبار و در راس آن آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و افزود: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش را مدیون جان‌فشانی شهدای مدافع حرم هستیم و یکی از علل دشمنی‌های جبهه استکبار و در راس آن آمریکا با ملت ایران، اسلامی بودن کشور ما و تقابل فرهنگ دینی با فرهنگ غرب است.

وی با بیان این‌که فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی ما بر اساس کرامت انسانی و عزت انسان‌ها استوار است، تصریح کرد: ملت ما هرگز زیر بار زور و سلطه استکبار نمی‌رود و این را آموزه‌های دینی و مکتب و فرهنگ عاشورایی به ما آموخته است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به این‌که امروز اثرات و برکات بسیج بر کسی پوشیده نیست و آثار آن را در داخل و خارج این مرز و بوم می‌بینیم، خاطرنشان کرد: اگر امروز توفیق این را داشتیم کشور را از گزند تهاجم‌ها و تهدیدهای دشمنان مصون نگه داریم مدیون تفکر بسیجی است و پیروزی امروز جبهه مقاومت در برابر سلفی‌ها، تکفیری‌ها و داعش نیز مدیون تفکری است که برگرفته از مکتب عاشوراست.

گفتنی است، این مراسم به همت حوزه کارگری و پایگاه بسیج کارگری شهید مهرانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر آستارا و همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.


۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۰
تعداد کلیک: ۱,۰۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500