English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه عضو جدید هیئت‌مدیره و سرپرست جدید مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا

برگزاری آیین معارفه عضو جدید هیئت‌مدیره و سرپرست جدید مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، آیین معرفی آقای «قرداش‌خانی» به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و همچنین تکریم و معارفه مدیر حراست و سرپرست حراست این شرکت با حضور معاون پرسنلی دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشوری، «سیدغلامرضا عبادزاده» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، اعضای هیئت‌مدیره و مسئولان شعب شرکت آستارا برگزار شد. 

«عادل محمدیان» مدیرعامل شرکت آستارا در این آیین ضمن خوش‌آمدگویی، با تبریک انتصاب آقای «قرداش‌خانی» به عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره این شرکت و قدردانی از زحمات آقای «مصطفی سلیمی» عضو پیشین هیئت مدیره و همچنین تشکر از زحمات و تلاش‌های آقای «لطفی» مدیر حراست پیشین شرکت در طول تصدی این مسئولیت و تبریک به آقای «حسن اسدی» به عنوان سرپرست جدید حراست شرکت و آرزوی موفقیت برای ایشان، گزارشی از وضعیت چهار ماه اخیر شرکت ارایه کرد و گفت: به لطف خدا و با تلاش و کوشش همکارانم، شرکت در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد و امیدواریم با ورود به مجموعه راه‌آهن آستارا که یکی از دغدغه‌های شرکت است، به شرایط ایده‌آلی برسیم. البته تقاضا داریم تا ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی ایران با تمام توان خود ورود شرکت به موضوع راه‌آهن آستارا را تسهیل کند؛ زیرا در حال حاضر بیش از 80 درصد واردات و صادرات منطقه از طریق راه‌آهن بین‌المللی آستارا انجام می‌شود.

در ادامه این آیین، «سید غلامرضا عبادزاده» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز ضمن تبریک به آقای قرداش‌خانی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت آستارا، از زحمات آقای لطفی در شرکت آستارا قدردانی و همچنین برای آقای اسدی که با حفظ سمت، سرپرستی حراست شرکت آستارا را نیز عهده‌دار شده است، آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ «حسن اسدی» سرپرست جدید حراست شرکت آستارا ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیران محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر انجام تمام تلاش و سعی خود را در راستای اهداف عالی شرکت تاکید کرد. همچنین آقای «لطفی» مدیر سابق حراست شرکت نیز با تشکر از همکاری پرسنل شرکت با واحد حراست در مدت تصدی این مسئولیت، برای آقای اسدی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

شایان ذکر است؛ حاضران این آیین سپس از ایستگاه و ماشین‌آلات راه‌آهن بازدید کرده و با «الشن قربانف» نماینده راه‌آهن شرکت آذری دیدار و گفت‌وگو کردند.


۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۹۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500