English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر شهرستان آستارا

مشارکت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر شهرستان آستارا
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا به عنوان شرکت منتخب در میان ادارات شهرستان آستارا، میزبان مراسم پرفیض زیارت عاشورا در ایام الله چهلمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، برابر برنامه ابلاغی از سوی ستاد بزرگداشت مراسم ایام الله دهه مبارک فجر بندر آستارا، شرکت انبارهای عمومی آستارا به عنوان شرکت منتخب در میان ادارات شهرستان، میزبان مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا بود.

«عادل محمدیان» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از جمله حجت‌الاسلام «حاتمی» رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، «نعمتی» مسئول دفتر امام جمعه شهرستان و امام جماعت شرکت، تعدادی از پرسنل سپاه ناحیه آستارا، اداره‌کل گمرک، پایانه مسافری و بار آستارا و کارکنان شرکت برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت و افزود: دهه فجر، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی‌بخش ملت ایران و بخش جدایی‌ناپذیر تاریخ کشور است.

وی همچنین دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و رهبری دانست و گفت: همانند 40 سال گذشته پشت سر رهبرمان برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب در صحنه هستیم و خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حاتمی» رییس تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا نیز در ادامه ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درخصوص برکات و حسنات دعای پرفیض زیارت عاشورا و تأثیر آن بر حالات روحی و روانی انسان به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان مراسم از تعدادی پرسنل زحمت‌کش شرکت که با جدیت و اهتمام در انجام امور محوله انجام وظیفه کرده بودند و همچنین از سه نفر از فرزندان ورزشکار کارکنان که در مسابقات مختلف ورزشی مقام کسب کرده بودند با اهدا لوح سپاس و جوایز، قدردانی و تشکر صورت گرفت.







۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۱۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500